onsdag 21 november 2007

Swap



Jag har varit med i en swap - dvs ett presentbyte med saker som vi själva pysslat ihop. Jag bidrog med 7 små kort att fästa på julklapparna. Vi har haft vitt (alt ljust) och jul som tema och idag fick jag 15 stycken julklappar i en påse på posten. Gissa om det var spännande att öppna! Lite som en liten julafton.. Strutar, skylt, hästar, kransar, vimpel, hjärtan och så mycket annat. Tack alla swapkompisar - jag älskar era fina gåvor!


Klicka på bilderna för att se bättre.

I've been a member in a swap - we have made something in white for Christmas. So yesterday I received 15 beautiful presents! Look - are'nt they just adorable?

16 kommentarer:

Birgitta sa...

Oj, vilka fina saker, det var inget dåligt presentbord, kul att fira lite julafton så här dags. Hur ska det inte bli på riktiga julafton. Ha det så gott och kram.

Marres Hörna sa...

Det var verkligen fina grejer! :-) Perfekt nu i november när det är mörkt å trist!

Ha en fin dag!
KRAM!

Stina sa...

Vad roligt Mia och så söta saker!!
Kram

Mia sa...

birgitta - hihi, tackar! kram

marre - precis! tack detsamma, kram!

stina - tackar, kram!

kicki sa...

Hej
fy vad avundsjuk jag blir! Vill ju också hinna med mysigt Julpyssel... Själv får jag bara stora otympliga kartonger från Posten... Fast jag får ju åtmisntonde Julpynta i Gårdsbutiken redan nu i November - får väl trösta mig med det!
Kram från Kicki
på Countrystyle

MiaMaria sa...

Men hallå rena julafton...vilka byten underbara.
Förstår du njöt när du öppnade alla presenterna.

Ha´en skön torsdag!
MIamaria

Emma sa...

Oj vilka läckra paket!!
Hur funkar en SWAP?

Hilajn sa...

Vilken trevlig grej:) Grejerna såg verkligen fina ut.

Nilla sa...

Underbara saker!

Ha en bra dag och hoppas det löser sig med din dator!

Kram Nilla

Guldkant På Livet sa...

Så mycket fint i enda stor hög! : ) Kul att julafton kan vara längre, innan den ens börjat! Tack för tipset om Leila, hon gillar jag! Mari.

Mita`s hjørne sa...

Så masse flott du har fått...

Ha en koselig kveld...

Mia sa...

kicki - låter inte dumt det heller ;-) kram!

miamaria - i stora drag ;-)

emma - visst var de fina! man är ett gäng som bestämmer sig för att göra alt köpa nåt. vi var 16 per och därför gjorde vi 15 presenter. så skickar man alla till värdinnan som plockar om och ser till att alla får varsitt stort paket.

hilajn - tack!

tack nilla - ja, jag hoppas också på det när maken hinner gå igenom den ordentligt. kram!

guldkant på livet - ja, precis, julen började tidigt i år ;-)

mita - tack vännen,detsamma önskar jag dig!

linnea-maria sa...

Din lyckost där. Vad mycket fina saker du fick /linnea-maria

Mia sa...

linnea-maria - tack!

www.beasbarnslikheter.blogspot.com sa...

Tack för dina fina kort! De blev makens favorit i hela swappen, han har varit och tummat på dem många gånger nu. :-)

Så otroligt kul att du är tillbaka på FL igen. Jag har saknat dig!

Kram Bea

Mia sa...

bea - tack själv för den alldeles underbart vackra julstrumpan, den har fått sin plats i hallen! roligt att maken gillade korten så mycket! tack söta du, har saknat dig också, kram!