tisdag 13 november 2007

Shopping




Fler inköp jag gjort fast glömt att visa. En liten strut av märket Bloomingville till julgranen!

Jag tycker att Krabat uttryckte sig så otroligt bra angående julängelklubben som jag läste inne hos henne att jag väljer att citera henne; "Hvem som helst kan kopiere bildet til sin blogg nedenfor og blir da automatisk en juleengel. Har du lyst til å lage et innlegg med juletips, kan du gjerne bruke bildet som et bevis på at du er en juleengel. Som medlem kan du med glede formidle klubben videre til nye englemedlemmer og skrive om den i bloggen din. Lykke til!"



Missa inte tävlingen inne på Pill & Pyssel!

I bought a while ago this beautiful cone that I will place in our Christmas tree.

In
Krabat's blog I found this picture and the following statement; Anyone can copy this picture and place it on your own blog. The text on the picture says "Christmas angels, we start early". If you want to make a article in your blog about Christmas in some way, please feel free to use the picture as a proof that you certainly are a Christmas angel. As a member, please pass on the club to new Angel members and write about in in your blog. Good luck!

15 kommentarer:

moderncountry sa...

OJoj, for en fin strut!! Veldig vakker..Takk for tipset fra bloggen krabat og ha en hyggelig dag!
Klem, Aina

Stämningsfullt sa...

Hej! Jag vill ha både struten och soptunnan! De var jättefina. Jag och dottern pysslar lite. Jag fösöker göra tyghjärtan som däremot inte blir så fina...haha

kicki sa...

Hej
vilka fina saker du visar!
Kram från Kicki på Countrystyle

SEASIDE LIVING sa...

Vilken fin strut! Jag har en miniversion av din papperskorg, den har jag färska kryddväxter i *fniss*

Nostalgi och romantik sa...

Jättefin strut! Och papperskorgen vill jag också ha!!
Kram
marie

Randi sa...

Struten är ursöt. Gillar det svarta mot naturfärgen. Effektfullt!

Kram Randi

Nygammalt sa...

Åh den där struten är så fin. Har varit inne och tävlat nu =)
Kram.

(jag gillar också hjärtan, idag när jag var uppe på vinden och kollade juldekorationerna så insåg jag att jag hade många fler än vad jag trodde...*hi hi*)

Annettenett sa...

Strut...artig ord:)
Den var kjempefin!!!

majsan shabby chic sa...

Tackså mycket!!!!! Go gumman..Snygg strut du har.....Hoppas att allt är väl ha det gott Kramar/Majsan

organic-lizzi sa...

Så nydelig strut!!Likte så godt at den var i et litt grovt stoff..
Søte juleengler:-)
Kos dag til deg..
klem Randi

Flower Power sa...

Kjempefin strut du har kjøpt! Jeg synes lin er så fint:))
Fin papirkurv i innlegget under også!
Kram:))

EVA AGNES sa...

Helläcker strut från Bloomingville... Vill ha!
:-))
Kramar Eva Agnes

Mia sa...

modern country - tack snälla! kram

stämningsfullt - tack! jag tror nog att era hjärtan är jättesöta!

kicki - tack! kram

seaside living - tack! hihi, jag har också en miniversion ;-)

nostalgi och romantik - tack! kram

randi - tackar! kram

nygammalt - tack! kul att du tävlade! hihi, ja, det blir lätt att man glömmer ;-)

anettenett - :-D tack!

majsan - tack gumman! kram

organic-lizzi - tack söta du, ha en skön dag, kram!

flower power - tack, tack! kram

eva agnes - tack, kram!

fredrik inredning sa...

fint inköp!

Mia sa...

tack fredrik, riktigt kul att se en kille kommentera ibland, det är ont om er ;-)