måndag 12 november 2007

Papperskorg



Jag har helt glömt bort att visa vad jag köpte till min pysselhörna för ett tag sedan. Som ni vet så pysslar jag emellanåt och driver t o m min egen bloggbutik, dessutom säljer svärmor en del av mina alster. Nu har jag t o m fått två nätbutiker som återförsäljare dessutom - Nublu och Country-dreams! Den förstnämnda har fått in redan och den sistnämnda har sina saker på väg in. Sådär, så fick jag gjort lite reklam på kuppen även om det inte var tanken med inlägget ;-)



Anyway, tröttnade på att springa in i gästrummet till papperskorgen där alternativt till soppåsen i köket när jag hade lite som skulle slängas. Och latheten i att springa fram och tillbaka resulterade antingen i att skräpet hamnade på golvet eller i en plastpåse som jag hängde på dörrhandtaget till förrådet. När så en tonårskille ringde på och skulle sälja jultidningar (trodde jultidningsförsäljning hörde till de yngre barnen, men ok) som fick se mitt rassel på golvet (pysselhörnan syns från ytterdörren) och gjorde stora ögon enligt maken så fick jag nog. Fann den på rean i butiken som alltid realiserar. Nu kan jag slänga det direkt och slippa vada!


A very, very short summary: needed a wastbasket for my pottering place and I finally found this one.

9 kommentarer:

Lotta sa...

Mycket fin papperskorg!

Och stort grattis tjejen till att du fått in en fot i webshoparna!

Många kramar
Lotta

organic-lizzi sa...

Åhhh!Så fin den var..Jeg må også ha papirkurv,men har ikke funnet noen jeg liker.
Supert at du er selger både her og der..gratulerer:-)
Klem Randi

Petra sa...

Åh så tjusig! Måste titta in din butik! Kram Petra

Min Skattkammare sa...

Oj, vad snygg!
Den behöver man ju inte gömma undan, hi hi!
Kramis

MiaMaria sa...

Kul att du får sälja dina alster!

Vilken smarrig efterrätt du gjort...vad du kan! Den ser sååå god ut!

Ha´en bra vecka!
Miamaria

Nublus blogg sa...

Tack för reklamen! ;-) Kul att höra att polkapajen är ätlig, tänkte försöka mig på den någon dag. *kramelikram*

Mia sa...

tack lotta! kram

organic-lizzi - tack! kram

petra - tackar! kram

min skattkammare - tack, hihi, nej ;-) kram

miamaria - tack, tack! detsamma till dig!

nublus blogg - ingen orsak ;-) kram!

Nergårds-Emma sa...

Vad kul att du har fått återförsäljare! Snygg papperskorg!

Mia sa...

nergårds-emma - tack snälla!