fredag 9 november 2007

Hjärtegåva


"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

Detta flyter omkring på lite bloggar här och var runt om - sist fann jag det hos Stina och där blev jag nummer 2 och får en handgjord present från henne. Ska bli spännande att se vad det kan bli för nåt! Så är det också min tur att göra samma sak.

Alltså - om du vill ha nåt handgjort av mig, skriv i kommentarer och var snabb med det eftersom det gäller de tre första personerna. Men -
för att citera "kanske inte imorgon eller om en vecka, men du kommer att få ett litet paket inom 365 dagar, det lovar jag och allt du behöver göra är att skicka vidare genom att lova samma sak på din blog!" Vad det kan bli vet jag inte ännu men det blir offentliggjort först efter att de tre personerna fått sina saker.

5 kommentarer:

drömhem sa...

hihi.. jag verkar va först! ;)

Mita`s hjørne sa...

Nydelige bokser du har i forrige innlegg... får aldri nok av slikke j, bokser i alle fasonger og farger - men som regel er de tomme...
koselig dette innlegget ditt i dag...

ha en flott helg...

Malins-Kuriosa sa...

Är rätt ny på din sida men hakar gärna på...

Kram på dig från Malin

Ulrika sa...

Äsch, jag blev den fjärde *snyyyft*
:D

Ha en finfin helg

Kram

Mia sa...

drömhem - ja, du blev numero 1!

mita's hjörne - tack för komplimangen, du blev numero 2! tack detsamma!

malin - finfint! kram

ulrika - bättre lycka nästa gång ;-) tack detsamma, kram!