fredag 12 oktober 2007

Zzzzz..




Det blir visst lite av en fortsättning på mitt inlägg om bröllopspresenten då den placerades i sovrummet. Jag har ännu inte visat vårt sovrum till fullo så varsågoda, en liten kik! Det har nog blivit en liten känsla av New England som vi gillar båda två till fullo och radion satte pricken över iet. Härligt att kunna lyssna till Lugna Favoriter innan det är dags att släcka för natten.. Eller kanske börja morgonen lite soft sådär..

Tillägg: Efter att detta inlägg blivit publicerat frågade Noga utvalt mig om de får låna bilderna till deras hemsida! Jättekul!

26 kommentarer:

Petra sa...

Åh vilket härligt sovrum! Verkligen ombnonande och tjusigt! Där skulle jag sova som en prinsessa, hihi.
Ha en go helg! Kram Petra

Marres Hörna sa...

Det är verkligen härligt! Kuddarna och pläden gör sig så bra! :-)

Kram Martina

therre sa...

Jättefint Mia. Tycker sängkläderna där är så snygga! :)

Hemma på Landet sa...

Ni har det så fint överallt. Kram

Engsroom sa...

Vad fint du har det i sovrummet.
Ha en härlig fredag!
Ella

EVA AGNES sa...

Här sovs det amerikanskt. Mycket vackert och rogivande...
Blir alldeles sömnig när jag tittar på bilderna...zzzz....zzz.
Kramar och ha en skön helg
Eva Agnes

MO sa...

Åh vad kul, vad glad jag blir, det är ju så jag vill ha det i sovrummet, älskar new england stilen, har försökt och letat på nätet efter något som jag kunde visa maken....perfekt, you made my day....önskar dig en härlig natt i ditt fina sovrum, kramar

Handplockat sa...

=)
måste ju säga
ha en go helg

tjingeling

Mia sa...

petra - tack snälla! kram och en go helg till dig också!

marres hörna - tackar! kram

therre - tack söta!

hemma på landet - tack vännen, kram!

engsroom - tack, detsamma önskar jag dig!

eva agnes - jepp, amerikanskt så det förslår.. tackar! sov gott, kram!

mo - tack! men vad kul att du fann mina bilder just nu då, skoj! hihi! kram

Mia sa...

handplockat - tack detsamma!

Nilla sa...

Ert sovrum är en dröm! Har sagt det förr men det tåls att säga det igen =)

Trevlig helg!
Kram Nilla

sublim design sa...

New england stilen den gillar man!
Så fint ni har det där, snygga kuddar dom gillar jag skarpt.
trevlig helg
/S

faster atta sa...

Ditt sovrum är underbart! Älska överkastet! vi har tänkt att ha det lite "new england" i TVrummet, väntar bara på att soffan ska dyka upp. Sen ska det inredas!

Maria sa...

Hallåeeee är det hemma hos dej? Ser ut att vara taget ur en tidning ju =D Vackertvackert!

Nygammalt sa...

Sovit gott? Kan tänka mig det i det fina sovrum ni har. =)

Tack för det fina bok och cafétipset du tipsade om i tidigare inlägg. Det stället måste jag besöka, och boken måste bläddras i. Kram.

Hanna sa...

vilket snyggt sovrum! riktigt mysigt. :) och kuddarna och pläder passar verkligen in. Ha en trevlig lördag! Kram Hanna (www.19hundra81.com)

SKATAN sa...

Hej! Ännu ett sovrum...jag är inne på samma tema. Märkligt. Kanske är det bara så att jag tänker på sovrum idag, inte att särskilt många väljer att blogga om det? Nåväl. Det ser mycket trivsamt ut.

Sov gott inom kort ;-)

Mia sa...

Nei men Mia da, dere har jo et alldels herlig soverum! Jeg også liker New England stilen godt (selv om jeg ikke akkurat har så mye av den hjemme hos meg da...) og du har gjennomført den på en utmerket måte i soverommet deres.

Anonym sa...

Fantastiskt fint - synd bara att det amerikanska förstör... men annars oerhört fint! Gillar färgerna!

Camillas nya hem sa...

Vilket fint sovrum, hemtrevligt och mysigt! Kuddarna och pläden är verkligen snygga...

Mia sa...

nilla - tack söta du, kram!

sublim - tackar!

faster atta - å tack!

oj, tack maria - jo, det är allt hemma hos mig :-)

tack nygammalt!

tack snälla hanna!

tack skatan!

mia - tack söta rara!

anonym - tack! dock tycker jag inte att det amerikanska förstör men smaken är ju som baken. För maken är det nostalgi eftersom han jobbat i USA och trivdes så otroligt bra med det jobbet..

camillas nya hem - tack snälla!

Nya och gamla ting sa...

Ser jättemysigt ut!

Mia sa...

nya och gamla ting - tack!

Katarina sa...

Nydelig soverom dere har!!!

chatrine sa...

Oi Sååå lekkert!!!

Mia sa...

katarina och chatrine - tack snälla!