torsdag 18 oktober 2007

Tävling!



Vill du vinna en liten minivas med en fuskblomma? Skriv då en krumelur i kommentarer och vips så är du med och tävlar! Bor du någon någon annanstans än just i Sverige? Gör inget, du får också gärna vara med!

Vasen är kanonbra att hänga med en liten överbliven blomma från en bukett eller en trädgårdsblomma. Jag har ett par själv som du ser på bilden nedan. Men eftersom det nu är lite ont om trädgårdsblomster så får vinnaren med en fuskblomma för säkerhets skull ;-)



Vinnaren dras på söndag 21/10 kl. 11.00! Lycka till!

49 kommentarer:

Cornelias Country Corner sa...

Klart jag vill vara med i din tävling!! En sådan gullig vas vill man inte vara utan! Kram!

Mettan69 sa...

Självklart vill jag vara med i denna tävling. Har aldrig sett en sådan vas tidigare. jättegullig.
Ha en trevlig helg
Kram Mettan

moimukulatt sa...

Jag vill tävla!!!! klurar och krumelurar lite..Det ser nästan ut som nagellacks flaskor.... Söt är de iallafall.... Vill ha!

Knyttis sa...

Skriver en krumelur och är med och tävlar! Kram

Nilla sa...

Vilken söt liten vas! Har inte sett såna tidigare =) Självklart vill jag vara med och tävla!

Hoppas du får en bra dag!
Kram Nilla

linnea-maria sa...

Va kul!!
En tävling! Klart jag gärna skulle vilja vara med, den är söt den lilla flaskan.
Jag funderar på att ha en tävling lite längre fram med ovanliga fröer som jag har mycket av.
Här kommer krumeluren ¤¤¤¤ . ;)
/linnea-maria

Cecilia sa...

Här kommer %*^~" och hoppas att jag vinner.
En helt under bara blogg som väcker mina pyssel känslor /cissi

Michaela sa...

Vill önska dig en trevlig dag och tacka för din inpirerande blogg! Jag är så sugen på att sy en julgransmatta efter att ha sett din underbara! Kram Michaela.

mona sa...

Så snill du er :) Klart man gjerne vil ha en sånn,og extra koselig å ha en fra Sverige :) Ha en fin dag :)

ruth sa...

ojojoj... den där vill jag supergärna vinna! (blink, blink)
hälsn ruth (ruth.blogg.se)

therre sa...

Självklart vill jag vara med o tävla! en så supersöt liten vas! :)

Marres Hörna sa...

"En liten krumelur"!! ;-)

Kram!

Mia sa...

Jeg også vil være med... Den minivasen er jo bare så smart, og visst hadde det vært morsomt å eie en slik en.

Takk til deg for din søte kommentar i bloggen min ang. "ett-årsdagen min".

Elin sa...

Vilken fin liten vas! Den vill jag mycket gärna vinna!
Kram!

country-dreams sa...

Som tack för all rolig läsning och stor inspiration erbjuder country-dreams.se alla bloggare 10 % rabatt på en vara under en dag, den 20/10. Rabatten kan inte kombineras med andra erbjudanden och gäller ej beställningsvaror.
Vid din beställning anger du under "meddelande till säljaren" ditt bloggnamn samt vilken vara du vill ha till rabatterat pris.
Välkommen in.

Mvh Jessica/country dreams

www.country-dreams.se

Hem & Harmoni sa...

Vilken söt liten vas... jag är gärna med.
Ha det gott, kram Marie

Hemma på Landet sa...

Vilken liten sötis...som du. Puss

Birgitta sa...

En tävling är alltid kul, speciellt om man skulle ha sån tur att vinna den fina vasen, som pryder sin plats på många ställen. Kram och ha en skön helg.

Tilde sa...

Ja jag vill tävla!
Har antecknat bra tips du gett tidigare om The cookbook cafe..
Kram tilde

HildeS. sa...

Konkurranse er alltid kjekt, og eg er gjerne med.
Vasen er jo kjempesøt.
Ha ei fin dag

chewa69 sa...

En sån söt liten vas vill jag självklart gärna vinna. Jättesöt och smart att ta tillvara en liten ensam blomma =) Kram

Lotta sa...

Åh vilken söting! Klart att jag vill vara med och tävla om en sån fin lite vas!

Massa kramar
Lotta

LantlivsAnette sa...

Hå håå du..nu vaknade tävlings lusten...
En sån fin liten flaska skulle man allt gärna vilja ha..jag har sett en sån liknande i allafall hos Marie/min lilla verandas vackra fönster..hon hängde den på en blad girlang...kolla hos henne så får du se..(i hennes nyrenoverade vardags rum...)
Kram Anette

pernilla sa...

Jag vill oxå tävla,,, har då aldig vunnit nått i hela mitt liv (förrutom min mans hjärta då) men man kan ju alltid vara med...

Gillar din blogg så kanske är turen min nu..

Kramiz Pernilla (pressan)

SEASIDE LIVING sa...

Självklart vill man ju ha chansen att vinna den söta lilla vasen! :)
Måste säga att din julgransmatta var såååå fin. Vad duktig du är!

Ha en skön helg!
Kramar från Jenny

malins79 sa...

Jag säger som Pippi Långstrump:
Rara söta lilla Krumelur, jag vill aldrig bliva stur.

Lantliga drömmar sa...

Jag vill ju också vara med och tävla! :-) Sånt här är ju kul! :-)

Såg på din julgransmatta... Otroligt fin!! :-)

Ha en skön helg!
Kram, Heidi

vildängel sa...

Jättesöt liten vas!

Handplockat sa...

krumelur
krumelur
krumelur

nu skrev jag krumelur tre gånger så att jag kvalar till tävlingen ( man skulle väl skriva en krumelur)

ha en go fredag

Elin sa...

Åh, vilken söt vas...skulle passa utmärkt hemma hos oss! :-D
kram e

Mickan sa...

Självklart vill jag vara med i tävlingen. Vad roligt! :D Jättesöt vas verkligen. Skulle sitta fint här hemma.
Trevlig helg!

loui sa...

Tävlingar vill man aldrig missa och absolut inte när priset är en sån gullig vas!
Ha det fint! /loui

Jenny sa...

Önskar dig en mysig och krumelurig helg:) Yttepytte söt vas... som mer än gärna får flytta hem till mig!
Kram!
Jenny

Shyme sa...

En sån söt vas! Är gärna med i tävlingen...

Anonym sa...

En söt och liten vas vill jag gärna vinna!
En plats i mitt hem jag säkert kan finna!
Hälsningar Petra

MiaMaria sa...

Klart jag vill vara med och tävla.
Alltid lika roligt med tävlingar. Funderar själv på att fixa en vi får se....
Så så här ser min krumelur ut:
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Må gott!
Miamaria

PiaMaria sa...

Oooh vad söt den är!! Joo jag vill vara med och tävla!
Eftersom jag hälsar på från Finland, skriver jag min krumelur på finska :o))

***KRUMELUURI***

kram PiaMaria

organic-lizzi sa...

Kjempesøt vase:-)Klart jeg vil være med... klem

Mia sa...

skoj att ni är så många, krumelura på ni! ;-)

SisseLoise sa...

Oi, de var jo kjempesøte, klart vi vil være med i konkurransen:-D

"M" sa...

Vilken söt liten flaska/vas.
Och jättefina kuddar i din fina soffa...Kul med tävling.
Kram "M"

Helene sa...

Åhh..vill gärna vara med i tävlingen §§§§^^^^***'''?

Ha det så bra!
Helene I Hamburgsund

Malin sa...

Kul med tävling! Tack för dina tips angående webbshoppen! Hoppas du kommer och handlar sen så OM det blir någon..hehe!

Kram!

Anna sa...

Älskar att tävla! Skickar jämt in vykort för att delta i tävlingar i tidningar. Glömmer oftast att jag har tävlat och blir sen positivt överraskad om något dyker upp i brevlådan! =)
Hoppas du har en bra helg!

EVA AGNES sa...

Krumelur! Så där då var det skrivet.... *fniss*
Är jag med nu?
Den vasen med blomma i skulle jag hemskt gärna vilja ha.
Storkramar Eva Agnes

katarina sa...

Go morron:)
Åhh hinner jag vara med tro ??
Kanske har jag tur att hinna vara med , hihi.
Kram Katarina

Mia sa...

katarina blev den sista som anmälde sig - tävlingsresultatet kommer lite senare!

moimukulatt sa...

tack tack tack. Du anar inte hur glad jag blev. Jag som aldrig vinner någonting. Tusen tack.

Mia sa...

moimukulatt - så lite så, kul att du blev glad! kram!