måndagen den 22:e oktober 2007

Om

Foto: Martin Wallgren

"Jag miafierar det lantligt vita med inslag av det lite tuffare New England. Jag mjukar upp inslaget av New England med lite mjukt lantligt vitt och accenterar med det ruffa och industriella.."

Bloggen blev månadens blogg i Tove Älskade hem i maj 2012.


Jag bor på landet vid havet utanför Gbg, är 35 år, gift med M och mamma till Filippa som föddes i februari 2011.

Fullkomligt inredningstokig som helst bloggar inredning men blandar in lite trädgård, mode, småbarnsliv samt lite annat smått och gott. Och förstås vår egna inredningsbutik Ellis Corner! Bloggen är som en godispåse, till för dig att plocka det godaste ur och det du gillar allra mest!

Jag startade SIB (Svenska inredningsbloggar) och Vita gåvor en gång i tiden men lämnade efter en tid över sajterna på grund av tidsbrist till andra som tog över.

Är du intresserad av något samarbete på nåt vis eller bara har någon fråga kan du kontakta mig på maria@hemochlycka.se Eventuella utskick av produktprover och liknande kan
skickas hit (se sidfoten, postadress med attention Maria).

Välkommen in till;
hemochlycka.se
elliscorner.com