måndag 22 oktober 2007

Inredning och inspiration



Sugen på lite inredningsinspiration? Kika då in på Allt i hemmets sida och kika på andras hem! Där kan du finna andra inredningsintresserades bilder av sina hem. Klicka dig vidare rum för rum eller hem för hem. Lägger du dessutom upp minst tre bilder av dina egna så får du en gratis gåva - en inredningsbok om kök!


Bild med tillstånd från
Allt i hemmet.

Tilläggskommentar: Efter att ha frågat Allt i hemmet så har jag tagit reda på att även icke-svenskar får boken!

17 kommentarer:

Lotta sa...

Tackar för tipset! Ska kila in direkt när jag kommer hem från jobb. Borde ju inte sitta här ute och kolla på bloggar på arbetstid! ;-)

Kram gumman!
Lotta

Ps Krya på dig, läste på FL att du mår pyton idag!

Lillafruluva sa...

tack för tipset!!
Sköna hem har likadant på sin hemsida(fast utan att man får en bok då)

Mia sa...

lotta - tack själv! och tack för må-bättre-hälsningen, den lär behövas idag, kram!

lillafruluva - jepp, jag har sett det men roligare när man får en bok ;-)

Hemma på Landet sa...

Dumma jag glömde ju att skriva tack...i mitt inlägg.
Men nu är det gjort.
Gosing där...

Nygammalt sa...

Vilket bra tips, det ska jag kolla upp! Kram.

SEASIDE LIVING sa...

Vilket kul tips! Det måste jag kolla in!

Kram!

Annettenett sa...

Så morsomt! Men er dette kun for svensker tro?

Mia sa...

hemma på landet- tss, gör inte nåt! ;-)

nygammalt - gör du så, kram!

seaside living - :-) kram!

annettenett - har precis frågat allt i hemmet och det går bra även för icke-svenskar och ni får självklart en bok ni också!

Frida sa...

Tack för tipset!

Hanna sa...

Tack för tipset! måste in och kika. Ha det gott! Kram Hanna

majsan shabby chic sa...

Tack snälla du :-) Och tack igen för tipset....Ha det gott kram/Majsan

Nostalgi och romantik sa...

Bra tips! Tack för det!
Kram
Marie

Mita sa...

Må nok titte innom her - alt med interiør slukes...
Flott julematte du har laget...

Ha en koselig kveld...

Sandhem sa...

hej. Måste främst säga att du har en väldigt fin blogg. och sedan tacka för kommentaren på min blogg.

Marie sa...

Tack för tipset! Det får man ju ta och kolla på.

Kram Marie

Ps. Växten du såg hos mig är en Myrten.

Peace of cake sa...

Ooh, nu är in kväll räddad! Ska kika in a.s.a.p och frodas i inspirationen!
ha en bra kväll!
/Evelina

Mia sa...

frida - ingen orsak!

hanna - så lite så! kram

majsan - tack själv, kram!

nostalgi - ingen orsak, kram!

mita - tack snälla!

sandhem - men tack! och tack själv!

marie - ah, det var en myrten i alla fall, var inte säker.. kram!

peace of cake - låter fint!