onsdag 31 oktober 2007

Grace och Gracilis


Bild med tillstånd från Cult.se
Om ni ännu inte stiftat bekantskap med märket Cult så är det på tiden. Jag har flera ting från deras design i vårt hem och fler lär det säkert bli. Deras serie Grace och Gracilis är nog min favorit, vi har en kruka i sovrummet från just denna och den älskar jag! Mönstret är helläckert och nu har jag fastnat för ett svart vackert fat och deras snygga kuddar som hade passat perfekt i vår svarta bäddsoffa. Lampan är nog storfavoriten just nu, se vilket vackert sken den sprider!


Bilder med tillstånd från Cult.se

Look at the brand Cult, so much to choose between and so beautiful items..

17 kommentarer:

Flower Power sa...

Enig med deg Mia....den lampen er bare helt nydelig! Jeg likte fatet og putene veldig godt også. Må utforske det merket skjønner jeg, for de ser ut til å ha mye fint:))

Ha en fin dag:)

Hemma på Landet sa...

Vad snyggt alltså! Kramis

karin a sa...

Gracilis är verkigen min favorit med! Lampan och kuddarna (önskar att det fanns som tyg) har jag spanat på ett tag nu. :)
Ha en härlig onsdag!
Kram Karin

chatrine sa...

Nydelig lampe! Flott effekt med alle hullene:)
Flotte saker, ser ut for å ha mye fint:)
Klem:)

Om mig sa...

Så fin sida du har! Hittade den på Jennys vita villervalla.... jag är ny i bloggvärlden, så titta gärna in hos mig om du har tid och lust. Jag tittar in hos dig igen!!

Må så gott!

http://eninredoholicsbekannelser.blogspot.com/

Randi sa...

Helt rätt i tiden. Gillar det svarta och gråa speciellt till vitt. Ursnyggt!

Lotta sa...

Åh vad fint! Jag älskar också cult, fast jag har inte så mycket av det än!

Kram
Lotta

carolina sa...

Håller med dig! Tycker de har supersnygga grejer. Deras krukor är ju att dö för, har ett par men vill ha fler. Lampan är jättesnygg har spanat på den ett tag, får se om det blir ett inköp.

moderncountry sa...

Helt enig med mønstrene, nydelig!

En sånn lykt gir nok en utrolig mysigt atmosfære :)
Aina

junhe sa...

jag gillar både kuddarna och fatet..och jag som har gått från den svart vita inredningsstilen till den mer lantliga...suck. ha dt bra mvh junhe

Hanna sa...

Vad snygga kuddar och lampan var riktigt läcker! Cult har faktiskt inte fallit mig i smaken innan, men dessa bilder som du visar så måste man ju bara in och kika ;).

Ja visst längtar man till jul! jag vill börja pynta på en gång :). Bara en månad kvar... Ha en skön onsdagskväll! Kram Hanna

Evelinas hus sa...

Jättefina saker!
Kram Caroline

Att ha det gott sa...

Åhh så fint

olivelund sa...

Krya på dej du med :) Verkligen mysig lykta!!! Kram!

moderncountry sa...

Takk min venn!!
Kramar

Marres Hörna sa...

Wow!!! Vilken lampa!!! :-)

Kram!

Hem och Lycka sa...

flower power - ja, visst har de fina saker..

hemma på landet - visst är det! kram

karin a - ja, det vore ju nåt, att finnas som tyg menar jag.. trevlig torsdag, kram!

chatrine - visst är den vacker.. kram!

om mig - välkommen hit och tack för komplimangen! ska kika in hos dig!

randi - håller med dig!

lotta - men det kanske kan bli..? ;-) kram!

carolina - ja, deras krukor har vi rätt många av och det kan nog bli fler kanske.. synd att vi inte har fler fönster ;-)

modern country - ja, jag tror det blir väldigt mysigt sken av den lampan, inte så hårt utan soft..

junhe - ajdå, men vita krukor funkar ju! ;-)

hanna - det är ju rätt modern stil men ack så snygg!lääängtar lika mycket som du ;-) kram!

evelinas hus - visst är de! kram

att ha det fint - håller med!

olivelund - tack! kram

modern country - :-p kram!

marre - ja, den är så läcker.. kram!