söndag 21 oktober 2007

And the winner is..



.. *trumvirvel* Moimukulatt!

Grattis, du har vunnit en liten vas såsom den på bilden! Maila mig din adress på hemochlycka@gmail.com så kommer din vinst snart på posten.

Jag kan inte låta bli att skicka en liten ros till den anonyma Petra som rimmade så vackert;
En söt och liten vas vill jag gärna vinna!
En plats i mitt hem jag säkert kan finna!
Petra - hör av dig till ovan nämnda adress du också.



Tack alla ni som deltog i tävlingen, tyvärr blev det inte er tur denna gång men håll utkik, det kommer fler tävlingar!

7 kommentarer:

Malena sa...

Vilken jättefin och inspirerande blogg du har.
Du hänger väl med på hälsoutmaningen?
Kram M

Nergårds-Emma sa...

Attans, jag missade tävlingen om den söta vasen. Roligt att det kommer fler!

Hemma på Landet sa...

Puss

Evelyn, i hemmet sa...

Neej, jag missade tävlingen :/ Count me in for the next one ;)
Kram!

www.beasbarnslikheter.blogspot.com sa...

Grattis till vinnaren!!! :-)

Malena sa...

Grattis till vinnarna, själv missade jag tävlingen...
Ha det gott! Kram Malena

Mia sa...

malena - tack! aj, idag blev ingen promenad men jag försöker annars varje dag. kram

nergårds-emma - du får hålla utkik efter nästa tävling!

hemma på landet - :-p

evelyn, i hemmet - synd att du missade den, håll utkik efter nästa! kram

bea - :-)

malena - säger som tidigare, kika efter nästa ;-) kram!