måndag 10 september 2007

Tiden är vår vän



Man hinner med nästan hur mycket som helst om man bara inte gör sig någon brådska. /Gösta Ekman d.ä

Skulle vilja passa på när jag pratar om tid och rum att fråga vilka ni är som är så gulliga och kikar in på min blogg? Jag ser att många återkommer och skriver under kommentarer men det vore hemskt kul om även ni som inte brukar göra er hörda skulle vilja skriva en rad och säga hej. Jag är nämligen hemskt nyfiken på vilka ni är och det vore kul att få skaka tass!

27 kommentarer:

Anonym sa...

Jag brukar alltid kika in:) Klokt ordspråk, är själv alldeles för bra på att stressa mig genom livet. Kram HannaE

Vicky sa...

>Jag kikar ofta in :)
Victoria heter jag och är 19 :) Tycker din blogg är riktigt mysig!
Bloggar själv på www.nogg.se/karzina

Anna sa...

Hej!
Tittar och inspireras, lite på fl:s vita hemmare, mer här...
13 år emellan (fl)
Eller
livetrunt35@blogspot.com

Mia sa...

HannaE - kul! ja, jag tyckte det var visa ord.. kram!

vicky - å tack snälla! skoj att ses, ska kika in på din egen blogg!

anna - hej! tack för att du kikar in, ska kika tillbaka på din egen blogg!

Hemma på Landet sa...

Ja, det är ju jag då...

Krulltotten från Dalarna som tycker mycket om min vän Mia.

Lotten sa...

Jag kikar in lite då och då.... men för det mesta brukar jag skriva en liten kommentar då ;-)

Lotta sa...

Väldigt vacker klocka!

Lilla mig känner du! :-D

Kramis gumman!
Lotta

Lina sa...

Hej. Jag är 29 år och från Finland. Brukar titta in och inspireras, gillar din pysselblogg också! Har hittat hit från fl. :)

junhe sa...

är en 32:årig dalkulla (inte, men jag bor i dalarna) som inspireras av din blogg (den har dt där lilla extra som är så ql. tack för titten. kram junhe

Guldkant På Livet sa...

Bra sagt av gammelGösta : ) och mycket vackra bilder på den gamla fina klockan! Ja, vem jag är vet du ju redan men jag skrev ändå; ) Ha en bra ny vecka! Mari.

Lantliga drömmar sa...

Jag kikar ju också ofta in, men vet faktiskt inte om jag brukar kommentera?! Usch, så slarvig jag är! :-)

Annars så är det ju jag som är gosevännen på fl, ifall du inte redan visste det! :-)
Ha det gott! Kram, Heidi

Marie sa...

Jag är ju här då och då så mig känner du ju redan.

Ha det bra. Kram Marie

Anna sa...

Jättefin blogg!!!kikar in här ofta då jag,liksom du älskar pyssel& inredning.Har fått massa inspiration ochså
Besök gärna min!
www.nazima.blogg.se

Mia sa...

hemma på landet - ja men dig känner jag ju ;-) detsamma gumman!

lotten - tack för din kommentar, känner igen dig också!

lotta - självklart ;-) tack, kram!

tack lina, kul att du kikar in!

tack själv junhe, kram!

guldkant på livet - visst vet jag vem du är ;-) visst var det bra sagt ja? tack! fast klockan är nyproducerad faktiskt.. detsamma till dig!

lantliga drömmar - det viktiga är ju att du tittar in, hihi ;-) ah, på så vis, då hajar jag! kram!

marie - visst gör jag det, kram!

tack anna och kul att du kikar in ibland! ska kika in på din egen blogg!

Mari sa...

Ja jag e tösa frå öa...o jag kommer nog in varje dag serrö;) Måste ju kolla läget med grannen!=D
Fin klocka by the way!

Pözz vännen!

http://hoppetossadesign.webblogg.se sa...

Nu är Hoppetossa här å kikar runt!
Lämnar kvar en liten bukett astrar i glada färger på ditt bord!
Ha en underbar, kreativ höstdag!

Interiørhuset sa...

for noen nydelige klokker=) vakker layouten din var nå=)

Mia sa...

mari - men där är du hjärtevännen min, neighbour! ;-) skönt att du håller koll på mig, kram och puss!

å tack snälla hoppetossa för de vackra blommorna, de står och förgyller rummet här nu.. ;-) ha en skön dag!

interiörhuset - tack snälla!

Lilla Blanka sa...

Hittade just till din blogg - jättecharmig! Det är så kul att hitta nya fina bloggar att inspireras av.
Kram!

Veronika sa...

Kikar in på din blogg, du har verkligen ett mysigt hem :-)
Du får gärna kika in i min nystartade blogg www.ljuvligadrommar.blogspot.com
Ha de toppen!

Skrotmaja sa...

Hej säger jag ändå : )

Anniche sa...

Så flott klokke Mia :)

Mia sa...

tack lilla blanka, vad gullig du är! kram

veronika - tack snälla, ska kika in på din! kram

hello skrotmaja!

tack anniche!

Krabat sa...

Jeg har vært her en gang før. Jeg bor like utenfor Oslo og har nettopp begynt å blogge. Jeg er imponert over hvor mange fine blogger det finnes her ute. Synes du har veldig mye spennende å vise fram, og at du har en flott nettbutikk!

Mia sa...

å tack krabat!!

Nya och gamla ting sa...

Jag kikar in din sida:-)
Som riktig klockfantast måste jag berömma din finfina klocka! Underbart fin.

Mia sa...

nya och gamla ting - tack snälla!