onsdag 25 juli 2007

Vinnare i tävlingen



Rätt svar var strykning - det finns inget jag verkligen avskyr som just denna syssla, hur jag än bär mig åt så blir jag aldrig nöjd heller. Så där står jag och stryker och stryker medan tiden går och jag blir allt varmare och varmare, sliter muttrandes av mig tröjan och nåde om nån tilltalar mig just då. Dessutom har jag alltid förmågan att klämma mig i strykbrädet då jag ska veckla upp och ned det. Inte blir det heller bättre av att jag sparar tills jag har en diger hög så det tar tid att beta sig igenom dem. Så att det inte direkt tillhör en av mina favoriter här hemma kanske framgår något.

Men där ser jag ju vad ni känner mig väl, det var många som svarat riktigt! Maken fick äran att dra lotten bland er som hade korrekt svar och jag vill gratulera Bea, du vann smultronfröna! Maila mig din adress på hemochlycka@gmail.com så kommer snart sommarhälsningen på posten.

5 kommentarer:

Hilde sa...

Så kul at jeg fikk rett:) Jeg hater også stryking så jeg kjöper nesten allt strykfritt;)

Stort grattis til vinneret!

www.beasbarnslikheter.blogspot.com sa...

Tjohooo..här gungar en koooo! :-)

Jag vaaaann! :-D

*hoppar och skuttar som en tokig*

Maria sa...

Strykning tänkte jag inte ens på, för jag stryker aaaaldrig. PLattar till det lite med handen så blir det bra =D

Lantliga drömmar sa...

Ah, jag hade rätt! ;-) Kul!

Ha det gott! Kram, Heidi

Mia sa...

hilde - precis som jag då ;-)

bea - hihi, grattis!

maria - nä, precis!

lantliga drömmar - skoj! kram