söndag 1 juli 2007

Vinnare i tävlingen

Tävlingen vanns av marres hörna som gav mig det korrekta svaret! Grattis marre, vinsten kommer strax på posten! Men för er andra som inte hade turen denna gång, håll utkik, det är inte alldeles omöjligt att fler kommer tävlingar så småningom..

Några av er var i faggorna/sniffade lite i närheten av det rätta svaret men nådde inte riktigt ända fram. Två personer av er gav mig dock ett klockrent korrekt svar; Marres hörna och Hilde. Eftersom ni båda gett mig det rätta svaret fick lotten mellan er avgöra vem som får min sommarhälsning. Maken drog den vinnande lotten som var just Marre.

Jag ville få fram att tre av fyra bilder visade nycklar men bild nummer fyra en kapsylöppnare! Lite lurigt var det nog. Om ni tittar tillbaka benämnde jag dem som föremål och inte nycklar.. ;-) Men det var kul med se era gissningar och jag tackar varmt för era svar! Bättre lycka nästa gång!


Klicka på bilden så ser du den i större format.

12 kommentarer:

Marres Hörna sa...

HURRA! TJOHOO! :-) Tänkte väl att det skulla vara så klurigt! Va roligt!!! :-D

Jag inboxar min adress till dej!

*** STOR KRAM!!! ***

Mia sa...

Skoj att du blidde glad :-D marre! Det kommer på posten om en dag eller två, kram!

Susanne sa...

Nä! Detta har jag missat! *storbölar*

Mia sa...

Men susanne då, ta't lugnt ;-) Det kommer fler tävlingar.. Håll utkik!

Annica sa...

haha så klockrent när man ser på nycklarna igen!
KRAM

Hilde sa...

Ååå, så kul at jeg hadde rett. Stort grattis til Marres hörna!!
God natt og sov godt
Hilde

lyck-annas sa...

Spännade tävling, snygga nycklar!
Tack för din kommentar!
Kolla in min illa butik...www.lyck-annas.se.
Välkommen in!

Interiørhuset sa...

dette var en kjempe morsom konkurranse gratulerer til marres hôrna som vant!!

Äppelhem sa...

Men nu såg jag det direkt! Jag är en halvblind gammal kossa... :-D

Kram

Mia sa...

annica - haha, kram!

hilde - ja, beklagar att du föll så nära på mållinjen men ödet ville sig så denna gång..

lyck-annas - tackar, har kikat i din butik och varit nära att beställa många gånger. en dag så sker det! ;-)

interiörhuset - kul att du gillade det!

äppelhem - nej, säg inte så, lätt att se det i efterhand.. ;-) kram

Mysiga lantliga ting sa...

Hahaha ja det hade jag då inte kommit på..smart som man är!!
Kul med tävling =)

Kram Johanna

Mia sa...

mysiga lantliga ting - hihi, kram!