söndag 8 juli 2007

Stinas vävbod

Får man fresta med lite smått å gott? En ny kudde, kanske lite vykort att skicka till bästa vännen på födelsedagen? Några teckningar att rama in, en ljuslykta till de mörka kvällarna? En löpare att pryda bordet med och lite matchande servetter? En vacker finnväv som pryder väggen? En bakhandduk att täcka de jäsande degarna med och kanske lite basilika till maten?


Bilder: Cablefreak

Glöm inte att besöka Stinas vävbod
Ytter-Restad, Hålta utanför Kungälv
9-14 juli mellan 10-18.

Har du förhinder? Ring Stina så öppnar hon boden för dig en annan dag istället. Ring gärna för vägbeskrivning, tel. 0303-24 79 70.



Bilder: Cablefreak

Tar en liten bloggpaus nu några dagar medan vi besöker mina föräldrar! Kram på er alla vänner!

15 kommentarer:

www.beasbarnslikheter.blogspot.com sa...

Vilka frestelser du lägger in. Det börjar klia i shoppingfingrarna må du tro. Du har så fin och härlig blogg och du kommer vara saknad i "Vita hem"tråden av både mig och andra. :-)

Inre Harmoni sa...

Vill ha ALLT...

Är helt förälskad i din Blogg!

Ha det så gott!
Kram Jessica

Birgitta sa...

En sådan trevlig bod din svärmor verkar ha, tyvärr kommer jag nog inte åt det hållet i sommar. Kram och ha det gott.

signe sa...

Åh så mycket fint! Ha en skön bloggpaus! :)

Interiørhuset sa...

her var det garantert mange fristelser...ha det flott sammen med dine foreldre=)

Maria sa...

Msyigt älskar sådana små personliga butiker!

Marres Hörna sa...

Ja tack!!! ;-) Jag bor ju inte så himla långt ifrån...kanske skulle ta en tripp?!

Ha en fin dag nu !

KRam!

Kusin Anna sa...

Hej kusin Maria!

Jag, mamma, pappa och ev. Andreas tar oss en tur efter jobbet. Vi blev så nyfikna allihopa på denna bod så självklart måste vi göra ett besök! Ha en bra sommar, både du och Martin!

Kram Anna

Mia sa...

Gör en snabbkik här på "bloggsemestern" och kan inte låta bli att svara er :-)

bea - Tack rara..! kram

inre harmoni - Hihi, skoj, då får du shoppa loss då ;-) Tack för komplimangen, kram.

birgitta - vad synd men så är det ju.. Kram!

signe - Tack!

interiörhuset - Å tack, vad kul! Tack snälla!

maria - Tack!

marres hörna - Ja, men gör det, det vore skoj om du kikar förbi :-) Ha en skön kväll, kram!

kusin anna - Men oj, vad kul!! Låter ju jätteskoj att ni vill ta er en sväng och kika! Synd att vi är i Strömstad nu då, annars hade vi kunnat ses. Ha en trevlig åktur och hälsa gärna svärmor från mig, hihi! Önskar dig och Andreas detsamma och hälsa faster o farbror !

MO sa...

Fina hantverk..ha en trevlig bloggpaus,kram

Mia sa...

Der skulle jeg gjerne ha vært, så mye fint som det var å se og kjøpe. Håper du har en fin tur til foreldrene dine. Kos deg!

Pethra sa...

Ha det gott!

http://hoppetossadesign.webblogg.se sa...

Den däringa vävboden får jag nog försöka finna på....
blev så sugen på några småsaker jag ser på dina bilder!
Ha det gott på din lilla tripp!

Hem & Harmoni sa...

...och jag som bor så nära. Jag bara måste ju åka dit. Tack för tipset. Kram Marie

Mia sa...

mo - tack, kram!
mia - tack!
pethra - tackar!
hoppetossa - ja, ta dig en tur dit, rekommenderas ;-)
hem & harmoni - ja, vad kul det vore om du ändå bor så nära! Kram