onsdag 1 augusti 2007

Rockin' girl blogger award


Pion från mammas och pappas trädgård, bild från tidigare i sommar.
Bild:
Cablefreak


Det cirkulerar en mycket fin utmärkelse i bloggvärlden, nämligen Rockin' girl blogger award. Gudars vet var det startade nånstans på jordklotet men ser efter en del googlande att det finns mer eller mindre överallt och nu har turen kommit till lyckliga jag! Stort tack till Hilde som gav mig detta och därmed är det min tur att dela det vidare till tre av mina favoritbloggar, nämligen följande;



Inredningstips
Ramlade över denna blogg för endast några dagar sedan men föll pladask. Vilka härliga färger, bilder och inspirerande text! Hit kommer jag garanterat tillbaka och vill inte missa ett endaste inlägg. Hon skriver om shabby chic, odd molly, fransk lantstil, fil de fer och allt sånt där jag gillar - en klockren fullträff helt enkelt!

Bodil-Bo
Norsk mamma till två små som är ofantligt duktig på att fota, visar otroligt inspirerande bilder som ger habegär vad man än får se. Hon skriver lättsamt och har en härlig blandning på inläggen. Hennes hem är underbart vackert och jag gillar skarpt hennes val av färger både när det gäller hemmet och kläder, lite Greengatestuk vilket jag gillar skarpt!

Blomsterverkstad
Mamman som imponerar mig rejält! Hon är nybliven mamma och orkar ändå pyssla med kransar och blomsterarrangemang, det ena vackrare än det andra och tar andan ur en med besked! Hon ger oss ljuvliga bilder av trädgården och är en stor inspirationskälla.

15 kommentarer:

Elaine sa...

Grattis till utmärkelsen!
Klem!

purple sa...

Du har en jättebra blogg och de tre du nämner är också kanon. Tack för tipsen!

EVA AGNES sa...

Grattis till utmärkelsen. Det var kul att du valde de tre andra. Tycker precis som du.
Kramar Eva Agnes

Hilde sa...

Så skoj at du ble glad over å bli tagget:) Fine blogger du har valgt å presentere.
Kram Hilde

Kicki sa...

Hej Mia,
1 000 tack för det fina priset! Jätteskoj att du gillar min Blogg. Har även en annan blogg som heter http://lantstil.blogspot.com som handlar om det mer eller mindre kaotiska livet i, kring och bakom Gårdsbutiken och E-butiken www.countrystyle.se

Kicki sa...

hej Mia,
nu har jag länkat till din supersöta blogg från både Bloggarna Inredningstips, lantstil + heminredningssajten www.countrystyle.se. Gillar du countrystyle.se får du jättegärna lägga en länk på din blogg (och skulle du vilja låna ngn bild eller så till Bloggen är det helt OK.
Kram från Kicki

vildängel sa...

ah, inredningsbloggen hade jag aldrig varit in på :) Bra tips!

Stina sa...

Grattis Mia, välförtjänt!!!

Kram

Mia sa...

elaine - tack, kram!

purple - tack snälla du!

eva agnes - tack, kram!

hilde - ja, det var jättekul, tack snälla! kram

kicki - vad kul att du blev glad! lägger in din andra blogg också i mina länkar, den var ju super den också! och din butik är ju bara såå ååå.. tack, inte omöjligt att jag visar dina vackra ting från butiken nån gång.. ;-) kram

vildängel - nej, jag hade också missat den fram tills några dagar sen faktiskt.. sicken tur att den blev upptäckt av både dig å mig ;-)

tack svärmor, kram!!

Skrotmaja sa...

Härligt! Grattis : ) Nog förstår jag att du blev utvald!

Maria-Jag blommar sa...

Jag ska kolla in dem du rekommenderar...

Tabergstösen sa...

Grattis till den fina utmärkelsen, den är du värd!

Mia sa...

skrotmaja - vad gullig du är, tack!!

maria-jag blommar - gör du så..

tabergstösen - tack snälla du!!

Mia sa...

Hei Mia! Det er bare den andre Mia som hilser på her. Det er så koselig å få besøk av deg i bloggen min, jeg setter virkelig pris på alle kommentarene dine. Og så har du fått Rockin´girl utnevnelsen også. Fortjent, det er helt sikkert.

Mia sa...

tack Mia, jag uppskattar dina besök hos mig! tack snälla för din söta komplimang!