tisdag 24 juli 2007

Present


Bild: Cablefreak

Gåva från maken!

19 kommentarer:

Lotta sa...

Så himla söt!

Ha en härlig tisdag!
Kram
Lotta

Hilde sa...

Så fint! Hvilken snill mann du har:)
Kram Hilde

Stina sa...

Så gulligt, undrar vem som ska bo där?
Kram

Mari sa...

Men vad söt den var då!

Pözz/Mari

www.beasbarnslikheter.blogspot.com sa...

Jag tycker oerhört mycket om den gåva du fick av din man...både det faktum att du fick den av honom, men även hur den ser ut. Jag som älskar "hus" av olika slag blir ju förstås nyfiken på vart han hittat den. Jag brukar ju ha ögonen öppna för sådana, men har inte sett den någonstans.

Hem & Harmoni sa...

Den är jättefin!
Du kanske såg ett tidigare inlägg hos mig? Där har jag den på kort också... fast jag fick köpa min själv :)
http://hemochharmoni.blogspot.com/2007/06/hrom-dagen-var-jag-i-gteborg-och-kikade.html

Kram Marie

Birgitta sa...

Vilken gullig man du har som ger dej ett sånt fint hus. Din header var jättesnygg.Kram och ha det gott.

sara sa...

Nämen vilket näpet litet hus:) Vilken snäll man du har!

thea sa...

Ett sånt sött litet hus!

Vart har han köpt det?

Guldkant På Livet sa...

Å vilket bedårande litet hus!!! Mari.

Marie sa...

Jättegulligt hus. Vilken snäll man du har som ger dig presenter.

Kram Marie

Mia sa...

lotta - tack snälla, ha en mysig kväll, kram

hilde - tack, kram!

stina - hihi, ja, vi får väl se ;-) kram

mari - tack, pözz gumman

bea - tack! det är köpt på grönbergs interiör i gbg, ligger på kungsgatan.

hem & harmoni - hade faktiskt inte sett det inlägget med ditt hus! men visst är det fint.. kram

birgitta - tack snälla du! kram

sara - tack!

thea - tack! han köpte det på grönbergs interiör, kungsgatan, gbg.

guldkant på livet - tack!

marie - tack, kram!

Maria sa...

Gud så himla supersöt sak!!

Malena sa...

Vilken gullig! Vad go han är, din man! Kram Malena

moderncountry sa...

Oj, så heldig du var, huset var helt nydelig! Er det til telys? Det fine båndet har jeg også liggendes, kjøpte før ferien og blir nok fint til burkarna mine..ja, det skal jeg straks gjøre :)

thea sa...

Tack då vet jag. Ska ner om några veckor. Får hålla utkik efter ett då.

Mia sa...

maria - tack!

tack malena, kram!

modern country - tack! nej, det går inte in ett värmeljus i huset så jag förmodar att det är bara för prydnad eller till fåglar. men jag har ställt det på det gamla bordet i v-rummet och låter det pryda sin plats ;-) bandet skulle jag inte heller ha nåt emot faktiskt..

thea - ingen orsak!

Chatarina sa...

va söt den var!

Mia sa...

chatarina - tack!