lördag 14 juli 2007

Nya varor


Klicka på bilderna så blir de större.

Missa inte den sista öppet-hus-dagen i Stinas vävbod. Boden är påfylld med nya varor inför helgens rusch så passa på att fynda! Kan du inte lördag? Ring då Stina så öppnar hon boden nästintill närsomhelst för dig då du har vägarna förbi.



Stinas vävbod
Ytter-Restad, Hålta utanför Kungälv
Ring gärna för vägbeskrivning, tel. 0303-24 79 70.
Lördag 14 juli mellan 10-18.


Bilder: Cablefreak

Observera rättelsen - vävboden har inte öppet söndag men ring Stina om du tänkt komma denna dag.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet väll om att Lions har loppmarknad onsdag och lördag på Noleredsvägen, första huset bakom Hemköp på Torslandatorg.
Lokalen ligger på gaveln av huset mot förskolan. Annas barnkläder låg där förut men nu har hon flyttat till Noleredsvägen 1 och hon säljer second hand barnkläder.

Jag var en sväng på Lions i onsdags och kollade in ett par saker som jag borde ha köpt men jag hade inte "omdömet" med mig. Hoppas det finns kvar i morgon.
Soliga hälsnignar från Mamma Mia

www.beasbarnslikheter.blogspot.com sa...

Vad mycket fint hon verkar ha. Varför är det sista inlägget på länge? Tänker du ta "semester" från bloggandet ett tag?

Kram Bea

Mia sa...

tack för tipset mamma mia!

nej nej, bea, menade bara att jag inte ska göra reklam för boden på länge.. kram

Hilde sa...

Mye fint der. Bare synd at min semeter er slut annars hadde det blitt en liten tur sörover. Trodde også du skulle ha semester, men leste her inne at det ikke var blogg semester likevel:)
Ha en fin lördag!
Kram Hilde

Mia sa...

Ha en mysig dag Hilde!

Hem & Harmoni sa...

Din svärmor verkar ha en jättemysig bod. Tyvärr blev det inget besök för min del..förkyld som jag är. Men jag hoppas du skriver när hon har öppet nästa gång... Ha fortsatt trevlig shopping :) Kram Marie

Mia sa...

hem&harmoni - men så är det ju ibland.. krya på dig! kram