söndag 17 juni 2007

Escape


Bilder med tillstånd: Escape

Som så många andra gjort så har även jag nappat på bloggtävlingen Escape utlyst. Men jag ser ju att det är egentligen lönlöst att ens försöka då jag inte ens kommer i närheten av antalet besökare vissa bloggare har. Nåväl, har jag försökt kan jag inte gräma mig i alla fall. Så jag länkar till butiken med det vackra utbudet av interiördetaljer och möbler samt hoppas att Escape får några kunder genom mig eller i alla fall lite reklam/klick ;-)

Men om du vill, klicka gärna för mig här och du bidrar till mina chanser att vinna!


Bilder med tillstånd: Escape

27 kommentarer:

http://hoppetossadesign.webblogg.se sa...

Ett litet klick blev det allt!
Inne å beundrar det du lagt upp sen mitt förra besök....
Ha en verkligt skön söndag i regnet!

JULIE K sa...

Ja det er ju en rolig tævling, selv om den er svår. Jag skal klicka jag : )

Cissan sa...

Jag har klickat vidare på länken, hoppas att det hjälper dig =)
Ha en fin söndag
kram

EVA AGNES sa...

Kan jag göra något för dig så gör jag det.
Kramar Eva Agnes

Stina sa...

vilka fina, inspirerande inlägg du gjort sen jag var här sist. =) Trevligt! Vill oxå passa på att önska en trevlig midsommar. Jag åker på semester om några dagar, men vi "ses" senare i sommar. Ha det så bra. kram

Lotta sa...

Klart jag "klickar" för din skull, gullevännen!

Kram Lotta

Marianne/København sa...

Et klik blev det til, men jeg fik da også lige kiggede på nogle skønne indretningsting. En god søndag til dig og dine. marianne

Skrotmaja sa...

Så somrigt! Härliga bilder : ) Nu skall jag klicka på din länk...

Susanne sa...

Nu har jag klickat för dig för jag tycker du är så go och trevlig! :-)

Pia..... sa...

Hej..men ett litet klick blev det allt från mej med:) fina bilder ..PIA

Tilde sa...

Det är klart jag klickar åt dig!

Mia sa...

hoppetossa - tack!! regn, nä, inte här inte ;-)

julie k - ja, jag förväntar mig inget resultat men har man prövat så har man ;-) tack!!

cissan - tack snälla! en fin söndagskväll till dig, kram!

eva agnes - å tack, kram!

stina - tack snälla! en riktigt skön midsommar till dig, låter skönt med semester! du får uppdatera mig om detaljerna senare, kram!

lotta - tack sötnos! kram!

marianne - tack snälla du.. ha en skön söndagskväll!

skrotmaja - tack!!

susanne - men tack raring, vad gulligt!

pia - tack, vad snällt!

Mia sa...

tack snälla tilde!

Liia sa...

Hej, kul att du hittat till min blogg! Det var verkligen underbart mysigt och fint vid kyrkan. Vilka fina bilder du har!

Granne med Selma sa...

Hej! Åh, jag gillar din blogg! Vi har en gemensam nämnare - Ernst *ler*. Har precis tittat på Svt24 repris och har glömt hur besviken jag var för att jag missade när avsnittet gick första gången. Är med i Escape-tävlingen, men klickade för dig i allafall. Kommer ändå inte att hamna på första plats så då kan jag lika gärna vara med i lottningen om andra och den platsen har ju ingenting med antalet att göra. Det är bättre att hjälpas åt.Lycka till!
Kram Sussie

Hilde sa...

Nå har jeg klikket for deg:) Kanonfine bilder...
Kram Hilde

moderncountry sa...

Hehe, ja jeg har fatt med meg denne konkurransen. Escape har jo sa mye flott!! skal klikke deg jeg :)
Ny resten av kvelden og ha en ny fin uke!

Mia sa...

liia - tack!

granne med selma - tack snälla, det var oegoistiskt av dig att klicka för mig! jättegulligt och självklart klickar jag för dig och säger samma sak! lycka till! kram

hilde - tack snälla!

Karna sa...

Lykke til, et gave kort på den butikken kunne jeg også godt ha tenkt meg, nyyyydelige ting de selger!!!!

bagateller.se sa...

yesyes, jag ska klicka :) Härliga bilder! /Terese

Anonym sa...

Jag har också klickat!!!

Kram
Tintan

Guldkant På Livet sa...

Hej Mia, ja det är bra, lägg ut länken du!! Nog är vi många som vill bli "klickade hos" men vet du, du har lika stor chans att vinna som ngn annan, för andra priset lottas ut och är detsamma som första priset, bra va! Ha en bra vecka och midsommar om vi inte ses!! Mari.

Guldkant På Livet sa...

...och vilket mysigt kuddtema du hade i inlägget nedan!! Mari.

Jea sa...

Klick, klick!

Jag har svårt att svara här när jag är inloggad, vet du varför?(du verkar vara en sån fena på detta...)

Mia sa...

karna - tack!
bagateller och tintan - tack snälla ni, kram!
tack mari och detsamma till dig!!
tack jea! men jag vet dessvärre inte varför du får problem just här. konstigt!

majsan45 sa...

Jag hoppas att du mår bra önskar dig en trevlig midsommar med mat och dryck kram/Majsan

Mia sa...

Tack majsan, det är ok med mig! Önskar detsamma för dig! kram