onsdag 2 maj 2007

Topplista



När jag skulle pinga (=uppdatera bloggen på olika bloggsajter för att visa andra att jag har nytt inlägg) mitt senaste inlägg fick jag se detta.. Har ni sett!? Tjoho vad glad jag blev!!! För er som ser lite dåligt så toppar jag mest lästa inläggen på bloggupdate med mitt inlägg shabby, gammalt och nostalgiskt. Ojoj, vilken glädjeyra..! Kan inte låta bli att visa detta med en gång, hade annars tänkt att vänta lite med nästa inlägg men det gick ju inte nu som ni säkert förstår.. ;-)

22 kommentarer:

Christina W sa...

Grattis får man väl säga. Alltid kul att få bekräftelse på att någon läst

Mia sa...

tack christina!

Torill sa...

Gratulerer med topp-plasseringen. Du har en kjempe-koselig blogg, så jeg forstår godt at mange er innom deg:)

Lantlig charm sa...

Hej grattis=) hur får man till så man kan se hur många som kikat in? kram

Hemma på landet sa...

Men vad kul! Puss till dig!

moderncountry sa...

Hej og takk for besøk og kommentar på min side :)Ja, her i Nederland har vi sommer allerede, og vi har hatt temp. helt opp til 30 grader. Nå er det litt kjøligere med 23, men allikevel varmt og deilig. Mange har badet allerede og det er jo helt utrolig, ikke sant?
Neimen, Grattis! Så moro at du stod som nr. 1 :)
Ha en herlig uke !

Jennyshemochharmoni sa...

Åååå vad skoj! Måste ju kännas jättekul! GRATTIS! KRAM

Hemma på landet sa...

Hörru baby.Tjafsar på bloggportalen. Hur fick du in loggan därifrån. Det funkar inte hos mig.:-( Stina

Hemma på landet sa...

Jag fixade det! Puss

Mia sa...

Tusen takk torill!

lantlig charm - Tack! Använd dig av http://susnet.se/tjanster/ och gör ett konto där så kan du lägga upp din besöksstatistik. Fråga gärna mer om du undrar över ngt.

hemma på landet - Tack! Skönt att du fixade loggan, puss!

moderncountry - låter dejlig ja og helt utrolig allrede nå!! Takk!! En herlig uke til dig også!

jennyshemochharmoni - Tack, ja, det känns superkul! Kram!

Äppelhem sa...

Grattis gumman! Vad kul!

Jag borde nog börja pinga också... har inte fått tummen ur och gjort det en endaste gång, typiskt mig. :-)

Nu ska jag ut i solen och stoppa händerna i jorden igen! Kram!

Äppelhem sa...

Grattis gumman! Vad kul!

Jag borde nog börja pinga också... har inte fått tummen ur och gjort det en endaste gång, typiskt mig. :-)

Nu ska jag ut i solen och stoppa händerna i jorden igen! Kram!

Äppelhem sa...

Sorry, två stycken... *rodnar*

JULIE K sa...

...men så roligt. Grattis : )

majsan45 sa...

Jättekul för dig kramiz/Majsan

Anonym sa...

Vad roligt att komma etta!!!!
Grattis!!!

Mia sa...

Tack snälla ni..

Mia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Jordgubbar med mjölk sa...

Grattis, vad kul!

Mia sa...

tack jordgubbar med mjölk!

Karin sa...

Kul! Roligt att andra finner det kul att läsa det man skriver.

Mia sa...

Tack Karin!