söndag 6 maj 2007

Smulor är också bröd.


Foto: Hem och Lycka (dvs jag)

För en liten tid sedan blev vi med brödburk! Låter ju inte så stort direkt men jätteskoj tycker jag att ha en "riktig" burk avsedd just för detta ändamål! Burken kommer från Bruka/Hvita villan.

En annan burk som maken föll pladask för var denna saltburk från Balders hage där jag fick presentkort vid min födelsedag. (Dock köptes inte denna för presentkortet, det är ju JAG som ska bestämma vad som ska inhandlas ;-))


Foto: Cablefreak

11 kommentarer:

majsan45 sa...

Båda burkarna va ju så fina.Du får ha det så gott gumman Kram/Majsan

Lotta sa...

Jättefina burkar!

Hoppas du fått vila upp dig ordentligt!
Kram Lotta

Anonym sa...

Så bra burk till bröd och "makens teburk"

Kram Tintan

Anonym sa...

Ursäkta det var ju salt i burken!!

Kram Tintan

Tonje sa...

så fine burkar=) Ha en fin uke

Mia sa...

Tack majsan! Och tack detsamma, kram!

lotta - tack snälla för omtanken, jodå, det har varit skönt! kram!

Tack och kram Tintan!

Tack tonje, en bra vecka till dig också!

Elzste sa...

Vilken härlig brödburk. Gillare den stilen jättemycket.
Ha en bra vecka.
Kram

Jennyshemochharmoni sa...

Det är alltid kul att ha fina burkar. Din brödburk gillar jag verkligen. härligt!

Mia sa...

tack Elzste och jenny! :-) Ha en mysig kväll!

Poppins sa...

Superfina burkar!

Mia sa...

Tack poppins!