söndag 27 maj 2007

En sak i sänder..


Bokhyllans överdel har efter fotograferingstillfället fått nya knoppar. Över skänken har ett vitt glasskåp satts på plats. Bokhyllan är påfylld (dock ska det bli några justeringar).

Tack mamma o pappa för flyttuppackningshjälpen, fick assistens att tömma lite lådor när de besökte oss under kristi himmelfärdsdagen. Så är då vitrinskåpet fyllt med finporslin och finglas. När maken lämnade vardagsrummet under boksorteringsdagen för att jobba i arbetsrummet såg det ut som vanligt men när han en stund senare återvände från arbetsrummet höll han på att dåna.. Jag hade spritt ut böckerna över hela golvet och höll på att färgordna, haha! Ni kan ju tänka er.. Men vaddå, jag måste ju utnyttja golvet! Fniss!

21 kommentarer:

Hemma på landet sa...

Nää, du ska inte visa sånt!:-D
Puss Stina

Mari sa...

Vad du e gullig gumman!
Tack, själv lägger jag inga länkar på denne sidan, men du e ju länkade från hwita rum;)
Vi bor bara nån km från tippen o röken gick rakt snett upp förbi oss...tur det!:)
Vad fin din hyllvägg blir med alla dina nya möbler!!!

Fast vi inte e mammor- Kramis på Mors dag!

Marres Hörna sa...

Det blev ju väldigt fint det där! Den som väntar på något gott...väntar alldeles för länge. I erat fall iallafal. Synd att det skulle ta sån tid. Men snyggt blev det!
Kul att vara med i dina favoriter!
Sicken komplimang!

Ha en fin dag!

Kram Martina

Lotten sa...

Det blev ju jättefint! Ha en fortsatt bra helg i grådasket ;-)

thea sa...

Åh, vad fint! Är så fint med vitt.

Nilla sa...

Hej vännen! Saknar dig på fl och hoppas du snart kommer tillbaka. Sköt om dig och må väl. Kram Nilla (LCroft)

Susanne sa...

Det blev verkligen jättesnyggt! :-)

Skrotmaja sa...

Så fint det ser ur! Kul att du vill länka, jag blir jätteglad : ) Jag gör detsamma till dig!

Ha en skön kväll!

Pia..... sa...

Hej så fint det blev...färgkodat i bokhyllan...kul det vill jag se..Ha det så gott...PIA

Pia..... sa...

Hej så fint det blev...färgkodat i bokhyllan...kul det vill jag se..Ha det så gott...PIA

elin1976 sa...

Så flott skap. Det ble jo kjempebra. Klem:O)

Marie sa...

Vad fint det blev.

Ha en bra måndag.
Kram Marie

Mari sa...

god morgon gumman!

Jag får nog hålla med dig om predikanten...den e lixom...oväntat läskig! Nu ska jag ta o lyssna om på böckerna tror jag, medans jag städar lite här...ha en go måndag vännen!

Kram/Mari

Guldkant På Livet sa...

Jättefint blev det ju!! Fräscht rum!! Och så jättefina glas du visade i nedre inlägget!! Ha en bra ny vecka! Mari.

Ninni sa...

Vad fint det blev. En av mina andra favoritsidor vad gäller att få inspiration och se lite "exklusivt" är Hoom.se. Visst är det lite väl med slott i Venedig för 300 MSEK men det är så sagolikt vackert. Och drömma är väl aldrig del... ;-)

Kram,

Ninni

Mia sa...

hemma på landet - hihi, puss!

mari - nejdå, jag förstår precis! tyvärr hinner jag inte med HR även om jag hemskt gärna skulle vilja.. Men har inte många etiketter kvar att fästa lite här och där så reklam får du allt ändå ;-)
skönt att ni slapp röken, otäckt med eldsvådor! tack tack för komplimangen, en kram i efterskott på mors dag och en mysig måndag! kram

marres hörna - tack snälla du! detsamma till dig, ärad är jag också! :-) kram!

lotten - tack, och ha en mysig måndag!

thea - tack snälla du!

nilla - tack, vad gulligt av dig att sakna mig på fl.. kommer nog snart tillbaka, svårt att lämna fl helt men nyttigt att vara därifrån några dagar. kram!

susanne - tack!!

skrotmaja - tack snälla! ha en skön måndag!

pia - tack, ja, det kommer bild så småningom.. :-)

elin - tack!! kram!

marie - tack, en bra måndag till dig också! kram!

guldkant på livet - tack snälla du, ja, jag älskar de där glasen.. Hoppas din vecka blir lugn och go!

ah, ninni, stort tack för länktipset, ska kolla in det där! drömmar är ju en del av livet som man absolut inte ska ge upp om! kram

Stina sa...

Åh, va fint det blev! =) Kul att få se möblerna på plats. Haha, ja golvet är ju perfekt att sprida ut saker på. Det får väl samborna tåla minsann, det är ju inte så att de ska ligga där för evigt. =) Hoppas du har en bra dag och ha en fortsatt bra vecka. Kram

Hilde sa...

Jeg får en så forferdelig grön färg i ansiktet når jeg ser dine vakre skap. Tror det heter avund på svensk;) Ser at jeg sendte deg til Polen av misstag, jeg har nok rört det bra til. Undrer hvem jeg sente til Tallin?;) Håper du har det fint!
Hilde

Mia sa...

stina - hihi, ja, precis! tack! en fortsatt bra vecka till dig också, kram!

haha hilde - vad du skriver roligt! gör mig inget att jag fick ta en sväng till polen, bara trevligt :-D tack för komplimangen annars, den där gröna färgen ;-)

Eva Agnes sa...

De skåpen blev väldigt fina, tycker jag. Vita och fräscha.
Ha det bra.
Kramar Eva Agnes

Mia sa...

Tack Eva Agnes! :-)