onsdag 18 april 2007

Uppvaktning


Fick den gröna uppsättningen av mor och far, perfekt i arbetsrummet där vi har inredning i vitt, svart och grönt.

Jag avslutar min följetong om 30-årspresenter med att visa de fina blomsteruppsättningar jag fick och dessutom hälsa vännerna att jag njuter av att kunna gå in på Balders hage och välja och vraka - maken har inte ett smack att säga till om - hihi! ;-) Maken gav mig ett silverhjärta att fästa om halsen, ett silverarmband och så ett presentkort på Fridas gård. Kan kanske tänkas att jag visar er vad jag köper för mina presentkort och slantar så småningom, smyckebilderna drar jag lite på dock för att inte helt fastna i "presentfacket".

Även om inte farmor läser min blogg så vill jag ändå nämna att jag blev jätteglad för hennes slant, givetvis även slantarna från svärmor och svärfar samt kristallkronan jag fick i förskott av mina föräldrar! Lampan återkommer jag också till längre fram..

Hoppas därmed att jag fått tacka alla ordentligt för uppvaktningen av denna stora dag!! Vi hade jättetur med vädret som var sommarvänligt och småttingarna sprang in och ut genom altandörrarna. Om ni tyckte att jag blev tystare och tystare så beror det på att (ansträngningen och ovanan) jag nog aldrig varit så trött i hela mitt liv tror jag - (är sjukskriven pga sjukdom) - hoppas det inte märktes så väl (försökte starkt att inte visa det) för jag blev så glad över att ni kom, ett supermysigt kalas!


Blomuppsättningen fick jag av svärmor och svärfar.
Bilder: Cablefreak

7 kommentarer:

johanna sa...

Hej
blir jätteglad om du länkar mig,jag länkar gärna dig oxå om det går bra.:0)

Lotta sa...

Jättehärliga blomsteruppsättningar du fick! Och jag tycker allt att det låter som att du har underbara föräldrar du med. Fast om jag klonar min pappa, så kan du få låna!

Kram från Lotta

Mia sa...

Visst får du det johanna! Jättegulligt!

lotta - tack! Jo, jag får nog säga att jag är rätt nöjd med mina föräldrar också, har fostrat dem väl ;-) kram!

LillaThea sa...

Vilken underbar födelsedag du verkar ha haft. Tycker du fick jättefina blomsterarrangemang, och det är alltid kanon med presentcheckar i olika affärer. Hoppas att du hittar ngt fint att köpa för dem. Tänk, du kanske hittar en picknickkorg;)
Många kramar Ida

Stina sa...

Vilken härlig födelsedag du verkar ha haft. och många fina presenter oxå. =) Kanske inte är så hemskt att fylla 30 ändå. Nästa år är det min tur... =P Kram

majsan45 sa...

Va mysigt det låter hoppas att allt är bra med dig ;-) Kram/Majsan ha det gott

Mia sa...

Tack lilla thea - *rodnar* har redan shoppat lite för mina pengar.. Kram!

Stina - Nej, jag tror nog det kommer gå rätt smärtfritt för dig också, det var trots allt inte så farligt som jag trodde! ;-)

majsan - Tack gumman, kram!