torsdag 1 mars 2007

Tur i oturen!

Man pratar ju om det där ibland, att när något trist händer så kanske man ändå hade liten gnutta tur ändå att det gick som det gick och inget värre skedde. Nu häromdagen, när det absolut sista hämtades från gamla lägenheten (som för övrigt är överlämnad i Bostadsbolagets händer, hurra, hurra!), så blev en laddning med krukor och lökar kvar av misstag utanför garaget. Och inte stod det kvar sedan naturligtvis när vi väl kom på det heller utan någon människa hade fattat tycke för våra saker och tagit med sig dem. Sånt som händer naturligtvis och inget jag sörjer över heller men däremot var det just en kruka jag direkt saknade. Kan ni tänka er vad jag trillade över på ICA då??


The one and only!!

Sedan fick jag reda på att de tydligen finns lite här och där - sicken tur i oturen ändå!!

10 kommentarer:

Hemma på landet sa...

Haha. Tur i oturen ja, min lilla gumma! Kram Stina

Hulda sa...

Hei - takk for hilsen på salgsbloggen min. Har du vært innom den andre bloggen min som jeg oppdaterer daglig? Du finner den på; http://huldals.blogspot.com

Så fin den krukken i sink med hjerter var da! Man kan finne noe fint på ica innimellom. Jeg ser du har samme hjertestake som jeg har. Er den ikke til små lys?

Lotten sa...

Ibland skall man ha tur!! Fin kruka - är den i plåt eller?

Guldkant På Livet sa...

ICA!!?? Tja, man kan finna riktiga guldkorn både här och där numera, Ica, Rusta, Jysk och t.o.m. Statoil!! Det var en superfin kruka! Mari.

Tonje sa...

For en utrolig flott krukke. Man kan finne de flotteste ting på matbutikker ja=)
Ha en fin helg.
Jeg har linket til deg og reklamerer for siden din=)

Mia sa...

Kram tillbx Stina!

hulda - Nej, det tror jag inte att jag varit men ska genast kolla in den! Hjärtljusstaken jag har är för vanliga stora ljus men det finns tydligen olika storlekar lite här och där då? Här köpte jag min: www.hansonsmagasin.se

lotten - Tack! Jajamän, i plåt eller kanske zink..? Lite osäker på skillnaden nu :-D

guldkant - Tack! Ja, visst är det kul när man snubblar till på de minst oanade ställena!?

tonje - Å, tack för komplimangen på krukan och så länkningen - vad skoj! En trevlig helg till dig också!

Johanna sa...

Vilken snygg kruka!

Mia sa...

tack Johanna!

Signe sa...

Jättefin kruka! Förstår att du blev glad när du hittade den! ..och hjärtemönster oxå!

Mia sa...

Tack Signe!