måndag 12 februari 2007

Hem och Lycka

Trodde ju faktiskt aldrig att just JAG skulle börja blogga! Hihi, men här är jag och tänkte testa ett tag i alla fall, får se om ni är intresserade..

Mitt största intresse och lycka är heminredning så bloggens ämne var ju lätt ;-) Dessutom nyligen inflyttad i en mindre 3:a en bit ut på landet så är det allt jag tänker på och omkring just nu. Bloggen blir därför en liten slags dagbok över vad som händer här hemma och vad jag hittar för olika nya saker som man skulle vilja ha till lägenheten. Så - tack för att du tittat in och välkommen tillbaka för att följa min blogg!


Ett vårtecken är väl ändå tulpaner och jag som älskar vita blommor köper gärna med mig just vita tulpaner hem..

3 kommentarer:

Martin sa...

Hej älskling! KUL att komma hem och se din fina blogg, stolt över dig! Puss, maken din.

Anonym sa...

Fin blogg du har fixat! Ser fram emot fortsättningen! :-)/Eddan

Mia sa...

Tack älskling och tack Eddan för vänliga ord!! Kika gärna in igen!
//Mia